lite update

Publicerad 2012-07-18 00:37:32 i Allmänt

Passar på att skriva av mig lite nu om vad som hänt och ska hända i vekcn!
Måndag: Åkte till ikea tidigt på morgonen och köpte massa saker, nytt skrivbord, lampa, ram osv! sen på kvällen åkte till mammas kompis och bada lite i poolen, fick upp det ill 23 grader så va ju inte det varmaste.. senare samma kväll drog jag och pappa tills hans kompis och tog några öl! 
Tisdag: Bara varit hemme och myst med familjen, sovit ut ordentligt. Senare kom Maricah och Linnéa över och snacka lite!
Onsdag: Ska in till skövde och köpa present till min fina lillasyster som fyller år på torsdag, mer än så händer väl inte.
Torsdag: Firar Emma på dagen och senare på kvällen drar jag iväg till Matilda och sover där med Emelie, Maggan och Julia. För på fredag ska vi till GOTHIAAAA!
Fredag: Tillbringar väl den mesta tiden av dagen framför spegeln med fyra andra brudar som också vill gör sig i ordning med fan så kul vi kommer att ha! Har varit där en gång innan och det ägde, mååånga fina killar att kolla in!
Lördag: Kommer hem från Matilda efter en förhoppningsvis asgo fredag! Och tar det lite lugnt hemma.
Söndag: Firar Emma och har kalas med släkten här hemma. Matilda kanske är med också. Käkar bulle och kakka och annat gött! 
Men nu ska jag borsta tänderna och sen dra mig mot sängen, riktigt trött! Men först får ni några bilder, hoppas du dödar mig för mycket Matilda..
Skojar inte om jag säger att vi nog minst hade 100 bilder där vi såg allmänt efterblivna ut på.. Så fick försökte ta dom som såg någorlunda bra ut iaf.. Och ja Matilda du är fin på dom! Men fan vad vi skratta åt dom, skrattar åt visa av dom fortfarande. 

Kommentarer

Postat av: din körv

Publicerad 2012-07-18 21:38:26

DIN BAJS. JAG ÄR AS SNYGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela