hejdå life typ

Publicerad 2012-07-31 19:44:52 i Allmänt

kände för att förstöra min blogg lite så jag gjorde det japp
känner för att lägga bloggen åt sidan så jag gör det japp
känner för att ha en pojkvän så jag skaffar det japp
känner för att tröst äta med lite pizza så ska göra det japp
känner inte för att att sommarlovet snart är slut och skiten börjar igen nepp
 
Lite såhär är det för mig, min blogg är SKITFUL, jag uppdaterar aldrig även om jag har tid osv, vill ha pojkvän och mysa med, pga av att jag är lat så har jag itne ätit på tre dagar typ ett äpple eller två så ska äta tills jag dör nu typ, och om typ 20 dagar börjar skolan, VART FAN TOG JULI VÄGEN? vill inte börja igen, jag iojegrgihg4rg orkar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela